COEDUCACIÓN

Guías de sensibilización nos medios de comunicación

Recomendaciones para el uso no sexista ni androcentrico del lenguaje y de las imágenes en los medios de comunicación.

Universitat de Lleida. Ministerio de Sanidad, Servizos Sociales e Igualdad.

Esta guía é o resultado da aplicación das medidas do I Plan de Igualdade da Universidade de Lleida. Ten como obxectivo ofrecer aos medios de comunicación locais ferramentas para incorporar a perspectiva de xénero na linguaxe e imaxes. Trátase de promover unha comunicación igualitaria, que visibilice e recoñeza por igual a mulleres e a homes.

VER GUÍA

Lenguaje no sexista en los medios de comunicación y publicidad. Apuntes para la igualdad.

Área de Juventud, Educación y Mujer Cabildo de Tenerife

VER GUÍA