COEDUCACIÓN
Guías de sensibilización xeral
![](https://igualdade.concellodecovelo.es/wp-content/uploads/2020/10/Captura-de-pantalla-2020-10-27-a-las-12.00.35.png)
Guía para un uso igualitario y no sexista del lenguaje y de la imagen en la Universidad de Jaén
2012. Guerrero Salazar Susana. Unidad de Igualdad. Universidad de Jaén
A finalidade deste guía é aportar unha ferramenta tanto ao alumnado, como ao profesorado e ao persoal administrativo que supoña unha axuda na súa actividade investigadora e de xestión.
![](https://igualdade.concellodecovelo.es/wp-content/uploads/2020/10/Captura-de-pantalla-2020-10-22-a-las-16.58.55.png)
Nombra. Número 1. En masculino y femenino
1995. Alario C, Bengochea M, Lledó E, Vargas A. Instituto de la Mujer
Documento que invita a pensar, polo tanto, a nomear de forma que se signifique adecuadamente quen son as mulleres e os homes no mundo no que viven, e as relacións que nel se producen.
![](https://igualdade.concellodecovelo.es/wp-content/uploads/2020/10/Captura-de-pantalla-2020-10-22-a-las-17.03.03.png)
Número2. En dos palabras. En Masculino y femenino.
2003. Instituto de la Mujer
Publicación resultado da análise de diversos documentos que empregamos a cotío. Mediante unha pequena historia ilustrada con viñetas pretendese facer máis fácil e amena a reflexión sobre a linguaxe que empregamos.
![](https://igualdade.concellodecovelo.es/wp-content/uploads/2020/10/Captura-de-pantalla-2020-10-23-a-las-10.20.20.png)
Revisión del lenguaje desde la perspectiva de género.
Mercedes Bengoechea. Diputación Foral de Bizkaia.Departamento de Presidencia.
A intención deste documento é axudar a entender que existe unha íntima conexión entre a lingua utilizada no mundo público laboral e a posición das mulleres nesta sociedade,. Ten como pretensión potenciar o cambio dunha realidade onde mulleres e homes non gozan de iguais oportunidades, polo tanto é convinte modificar a linguaxe que usamos nas empresas e organizacións.
![](https://igualdade.concellodecovelo.es/wp-content/uploads/2020/10/Captura-de-pantalla-2020-10-23-a-las-10.23.46.png)
El Lenguaje más que palabras
1998. Emakunde. Instituto Vasco de la Mujer.
O obxectivo deste documento é amosar a importancia da linguaxe no desenvolvemento da identidade, propoñer pautas para detectar e corrixir o uso sesgado da linguaxe e promover a reflexión coa finalidade de eliminar a linguaxe sexista das nosas vidas.
![](https://igualdade.concellodecovelo.es/wp-content/uploads/2020/10/Captura-de-pantalla-2020-10-23-a-las-10.26.49.png)
Número 4. Las profesiones de la A a la Z. En femenino y masculino.
2006. Lledó Eulalia. Instituto de la Mujer.
Esta publicación é o resultado da revisión e actualización en profundidade da primeira publicación que editou o Instituto de la Mujer en 1996 a través dun repertorio de oficios, cargos e profesións titulado de la A a la Z. A demanda existente amosa a necesidade existente de contar cunha ferramenta para soluciónar as numerosas dúbidas que poden suscitar as denominacións de oficios, cargos e prefesión, fundamentalmente como se concretan en feminino.
Guías de sensibilización de lenguaxe non sexista
Clasificación por temas correspondentes aos distintos ámbitos e ferramentas que poden sernos de utilidade.
![](https://igualdade.concellodecovelo.es/wp-content/uploads/2019/08/logo-contratipo.png)
Concello de Covelo
Praza do Mestre Cerviño, 2
36872, COVELO
Contacto
+ 00 34 986 65 00 27/47
servizossociais.covelo@gmail.com